Als trotse vakman of vakvrouw lever je niets liever dan kwaliteit. Vakwerk voor een reële prijs. Goede kwaliteit hoeft namelijk niet de hoofdprijs te kosten, maar kan ook niet per definitie voor de laagste prijs worden gemaakt. Kwaliteit leveren betekent dat je duidelijk uit kunt leggen wat jij jouw klant biedt, hoe jouw bedrijf werkt en waarom daar een bepaald prijskaartje aan hangt. Maar kwaliteit leveren gaat nog veel verder dan het leveren van een mooi stukje vakwerk. In de NOA-publicatie ‘Kies voor kwaliteit’ geven we ondernemers praktische tips, aandachtspunten en voorbeelden.
In het handzame boekje ‘Kies voor kwaliteit’ is inzichtelijk gemaakt hoe afbouwbedrijven bij opdrachtgevers kunnen scoren. Voldoen aan de verwachtingen van de klant is namelijk lang niet altijd eenvoudig! Door te denken vanuit de klant, wordt het leveren van kwaliteit alleen nog maar leuker.
In het boekje beschrijven we kort en praktisch allerlei aspecten die met kwaliteit leveren te maken hebben. Wat vindt een aannemer belangrijk? Hoe vraag je feedback aan je klant? Waarom loont het om open te zijn over je aanpak? Maar ook: waarom ketensamenwerking, innoveren, lean werken en maatschappelijk verantwoord ondernemen bijdragen aan de kwaliteitsbeleving van een klant. ‘Kies voor kwaliteit’ is onderaan deze pagina als pdf te downloaden.